«Кибербуллинг туралы әңгімелесейік» Психологтың оқушылармен кездесуі.
«Кибербуллинг туралы әңгімелесейік»
Психологтың оқушылармен кездесуі.
«Атадан мирас» отбасы күніне қашықтықтан өткізілетін сайыстың ЕРЕЖЕСІ
Мақсаты: Балалардың өмірге қажетті білік-дағдыларын тереңдете отырып, ұлттық әдеп-ғұрып пен салт-дәстүрге баулу.Атадан балаға мирас болып қалған ұлттық құндылықтарымызды жаңғырту. Сәлемдесу, сыйластық, үлкенге құрмет көрсету, кішіге қамқор болу, ұлттық дәстүрді дәріптеу арқылы имандылыққа, адамгершілікке, сыйластықа тәрбиелеу.
1-11 СЫНЫП БІЛІМ АЛУШЫЛАР ҮШІН ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ СЫНЫП САҒАТТАРЫНЫҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
1-11 сынып оқушыларына арналған экологиялық білім беру бойынша сынып сағаттарының бағдарламасы (бұдан әрі-Бағдарлама) сынып жетекшілеріне көмек ретінде әзірленді. Бірінші (1-4 сынып), екінші (5-8 сынып), үшінші (9-11 сынып) оқу сатысына сәйкес келетін үш толық және өзара байланысты блоктарды қамтиды. Әр блокта әр түрлі жастағы білім алушылар түсінетін экологиялық білім кешені бар.
Коронавирус туралы білемін бе?
Коронавирус 2019-nCoV жұқтырған адамдарда ПНЕВМОНИЯНЫҢ қоздыруына әкеліп соғатын вирус түрі
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері. Интерактивті викторина
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік рәміздері. Интерактивті викторина
Сынып бойынша 2018-2019 жылдық рейтингі
Сынып бойынша 2018-2019 жылдық рейтингі
"Қауіпсіз Интернет" тақырыбында өткізілетін сынып сағаттарына әзірлемелер
Компьютер, интернет көмекші бола алады, бір жағынан жасөспірімнің жеке кеңістігіне үлкен қауіп төндіретін ақпараттық қоқыс әкелетін жау болуы да мүмкін.
Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету – зиянды ақпарат, оның ішінде Интернет желісінде таралатын ақпарат алу арқылы баланың денсаулығына және оның дамуына (физикалық, психикалық, рухани және адамгершілік) зиян келтіру қаупін жоюды білдіреді.
«Мұражайға тарту»мектепішілік байқауы
І.Мақсаты: Ұлтымыздың салт-дәстүр, тұрмыс мұрасын жинақтау, насихаттау арқылы «Ұлы дала мұрасы» атты мектеп мұражайының қорын толықтыру.
ІІ.Міндеті: 1. Байқау туралы ата-аналар жиналысында хабарлау және
жәдігерлерді жинақтау бойынша нақты тапсырмалар беру.
2. Әр сыныптың мұражайдың ішкі мазмұнына сәйкес бір немесе бірнеше
макет, зат тапсыруы.
3.Тапсырылатын макеттердің түпнұсқаға сәйкес болуын қадағалау.